CAFE

To. Angel

안녕하세요 from France~~

작성자Gauky|작성시간26.06.09|조회수55 목록 댓글 0

안녕하세요! 저는 지난 영상통화 이벤트에서 만났던 윙즈 중 한 명입니다.

드디어 다음 카페에 가입하게 되었어요 😊

짧은 대화를 나눌 수 있어서 정말 감사했습니다. 한국어를 못해서 대화가 더 어려웠을 수도 있을 것 같아 조금 아쉽기도 해요.

지난 일요일에 소중한 시간을 함께해 주셔서 감사합니다. 앞으로 또 만날 기회가 있기를 바랍니다!

크레이즈엔젤 항상 응원할게요 🪽🤍

 

 

Hello! I was one of the W!NGZ you met during the video call event last Sunday.

I finally found my way to the Daum Cafe 😊

I wanted to thank you for the small conversation we had. I also feel a little sorry that I don't speak Korean, as it may have made our conversation more difficult.

Thank you for the precious time we spent together last Sunday. I hope we will have a chance to meet again in the future!

I will always support CrazAngel 🪽🤍

다음검색
현재 게시글 추가 기능 열기

댓글

댓글 리스트
맨위로

카페 검색

카페 검색어 입력폼