함께 걸어가면
서두르지 않아도 시간은
제 길을 가고
억지로 밀어내지 않아도 세월은
제 속도로 우리를 데려간다.
빠르다고 잘 가는 것도 아니고
느리다고 틀린 것도 아니니
마치 산책하듯 천천히
오손도손 함께 걸어가면 좋겠다.
- 김강수의 마음이야기 -
Even if you don't rush, time is
I'll go my own way
Even if you don't push me away, time will go by
It takes us at our own pace.
It doesn't mean you're going fast
It's not wrong to be slow
Slowly as if taking a walk
It would be nice if Oson walked with him.
#빠르다고_잘_가는_것도_아니고
#느리다고_틀린_것도_아니니
#산책하듯_천천히
#함께_걸어가면_좋겠다
#김강수의_마음이야기
다음검색