X의 El Barça juga a RAC1님(@FCBRAC1)
‼️NOTÍCIA @EsportsRAC1 🎙️ @rogersaperas L'equip masculí de futbol del Barça jugarà el Trofeu Joan Gamper el dia 19 d'agost. El femení, el dia 21. 👉 El club ja ha tancat les dates però encara no els rivals. #frac1
x.com