https://youtube.com/shorts/vVMAKcCHW4U?is=7u9cv6Pzy0qrQ3no
The fanbase, the organization never been a winning organization when I was in the league. Nobody liked Golden State. So it was like, it felt like a still like underdog to me because I'm looking at it as... I'm looking at the totality of the franchise, I ain't looking at what happened these last five years.
골스 팬덤, 골스라는 조직은 내가 데뷔한 이래 이기는 조직이었던 적이 없어. 누가 골스를 좋아해. 그러니까 나한테는 골스가 여전히 언더독같이 느껴진거야. 지난 5년이 아니라 프랜차이즈 역사 전체를 본거지.
Like, you never been a perennial winner in the, you know what I'm saying, in the NBA from the 50s on up. So, I'm like, damn, this a underdog franchise to me. This feel... this feels good. Like, shit, this feel like where I'm supposed to be. It ain't LA, it ain't New York, it feel like where I'm supposed to be.
느바 역사를 50년대부터 보면 말이지 한번도 꾸준히 강자였던 적이 없었어. 그러니까 댐 이건 언더독 프차라는거지. 그래서 그게 좋았던거야. 여긴 LA도 아니고 뉴욕도 아니야. 여기가 내가 있어야 할 곳이야.
요약: 듀란트는 2년 전에 우승하고 전 시즌에 73-9하고 파이널에서 3승 한 팀의 지난 5년이 아닌 프차 전체를 보니 언더독 같아서 골스를 갔다(라고 주장)
댓글
댓글 리스트-
작성자슈팅라이크노아 작성시간 26.06.22 new
듀중계정 듀중유니버스
-
작성자샤라코봐24 작성시간 26.06.22 new
듀란트팬이지만 욕먹으려고 일부러저러는거같네요 ㅋㅋㅋㅋ 뭔가 근질근질했나 ㅋㅋㅋ
-
작성자만년로터리픽 작성시간 26.06.22 new
너 잘하는거 인정하는데 입터는건 좀 짜친다 듀랭아
-
작성자Cade Cunningham 작성시간 00:18 new
….?
-
작성자1(0) Sir 빈스 커리 JA HAWK M 작성시간 1시간 33분 전 new
골스 입장에선 리그의 개입, 커리에 대한 판정 이슈 있어도 우승 막을수 없는 체제 구축을 위해 듀란트 영입